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世界のゲーミングスピーカー市場 2028年:無線、有線

• 英文タイトル:Global Gaming Speakers Market Insights, Forecast to 2028

Global Gaming Speakers Market Insights, Forecast to 2028「世界のゲーミングスピーカー市場 2028年:無線、有線」(市場規模、市場予測)調査レポートです。• レポートコード:QY2207C1327
• 出版社/出版日:QYResearch / 2022年7月8日
• レポート形態:英文、PDF、112ページ
• 納品方法:Eメール(納期:3日)
• 産業分類:消費財
• 販売価格(消費税別)
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レポート概要
新型コロナウイルス感染症のパンデミックにより、世界のゲーミングスピーカーの市場規模は2022年にUS$xxxと推定され、調査期間中のCAGRはxxx%で、2028年までに再調整された規模はUS$xxxになると予測されています。この医療危機による経済変化を十分に考慮すると、2021年にゲーミングスピーカーの世界市場のxxx%を占める「無線」タイプは、2028年までにUS$xxxの規模になり、パンデミック後の修正xxx%CAGRで成長すると予測されています。一方、「家庭用」セグメントは、この予測期間を通じてxxx%のCAGRに変更されます。
中国のゲーミングスピーカーの市場規模は2021年にUS$xxxと分析されており、米国とヨーロッパのゲーミングスピーカー市場規模はそれぞれUS$xxxとUS$xxxです。米国の割合は2021年にxxx%であり、中国とヨーロッパはそれぞれxxx%とxxx%です。中国の割合は2028年にxxx%に達し、対象期間を通じてxxx%のCAGRを記録すると予測されています。日本、韓国、東南アジアはアジアで注目市場であり、今後6年間のCAGRはそれぞれxxx%、xxx%、xxx%になる見通しです。ヨーロッパのゲーミングスピーカー市場については、ドイツは2028年までにUS$xxxに達すると予測されており、予測期間中のCAGRはxxx%になる見通しです。

ゲーミングスピーカーのグローバル主要メーカーには、Logitech、LG、JBL、Razer、HP、Bose、Creative Technology、Samsung、Lenovo、Newsmy、Ruark Audioなどがあります。2021年、世界のトップ5プレイヤーは売上ベースで約xxx%の市場シェアを占めています。

ゲーミングスピーカー市場は、種類と用途によって区分されます。世界のゲーミングスピーカー市場のプレーヤー、利害関係者、およびその他の参加者は、当レポートを有益なリソースとして使用することで優位に立つことができます。セグメント分析は、2017年~2028年期間のタイプ別および用途別の販売量、売上、予測に焦点を当てています。

【種類別セグメント】
無線、有線

【用途別セグメント】
家庭用、商業用

【掲載地域】
北米:アメリカ、カナダ
ヨーロッパ:ドイツ、フランス、イギリス、イタリア、ロシア
アジア太平洋:日本、中国、韓国、インド、オーストラリア、台湾、インドネシア、タイ、マレーシア
中南米:メキシコ、ブラジル、アルゼンチン
中東・アフリカ:トルコ、サウジアラビア、UAE

【目次(一部)】

・調査の範囲
- ゲーミングスピーカー製品概要
- 種類別市場(無線、有線)
- 用途別市場(家庭用、商業用)
- 調査の目的
・エグゼクティブサマリー
- 世界のゲーミングスピーカー販売量予測2017-2028
- 世界のゲーミングスピーカー売上予測2017-2028
- ゲーミングスピーカーの地域別販売量
- ゲーミングスピーカーの地域別売上
- 北米市場
- ヨーロッパ市場
- アジア太平洋市場
- 中南米市場
- 中東・アフリカ市場
・メーカーの競争状況
- 主要メーカー別ゲーミングスピーカー販売量
- 主要メーカー別ゲーミングスピーカー売上
- 主要メーカー別ゲーミングスピーカー価格
- 競争状況の分析
- 企業M&A動向
・種類別市場規模(無線、有線)
- ゲーミングスピーカーの種類別販売量
- ゲーミングスピーカーの種類別売上
- ゲーミングスピーカーの種類別価格
・用途別市場規模(家庭用、商業用)
- ゲーミングスピーカーの用途別販売量
- ゲーミングスピーカーの用途別売上
- ゲーミングスピーカーの用途別価格
・北米市場
- 北米のゲーミングスピーカー市場規模(種類別、用途別)
- 主要国別のゲーミングスピーカー市場規模(アメリカ、カナダ)
・ヨーロッパ市場
- ヨーロッパのゲーミングスピーカー市場規模(種類別、用途別)
- 主要国別のゲーミングスピーカー市場規模(ドイツ、フランス、イギリス、イタリア、ロシア)
・アジア太平洋市場
- アジア太平洋のゲーミングスピーカー市場規模(種類別、用途別)
- 主要国別のゲーミングスピーカー市場規模(日本、中国、韓国、インド、オーストラリア、台湾、インドネシア、タイ、マレーシア)
・中南米市場
- 中南米のゲーミングスピーカー市場規模(種類別、用途別)
- 主要国別のゲーミングスピーカー市場規模(メキシコ、ブラジル、アルゼンチン)
・中東・アフリカ市場
- 中東・アフリカのゲーミングスピーカー市場規模(種類別、用途別)
- 主要国別のゲーミングスピーカー市場規模(トルコ、サウジアラビア)
・企業情報
Logitech、LG、JBL、Razer、HP、Bose、Creative Technology、Samsung、Lenovo、Newsmy、Ruark Audio
・産業チェーン及び販売チャネル分析
- ゲーミングスピーカーの産業チェーン分析
- ゲーミングスピーカーの原材料
- ゲーミングスピーカーの生産プロセス
- ゲーミングスピーカーの販売及びマーケティング
- ゲーミングスピーカーの主要顧客
・マーケットドライバー、機会、課題、リスク要因分析
- ゲーミングスピーカーの産業動向
- ゲーミングスピーカーのマーケットドライバー
- ゲーミングスピーカーの課題
- ゲーミングスピーカーの阻害要因
・主な調査結果

Market Analysis and Insights: Global Gaming Speakers Market
Due to the COVID-19 pandemic, the global Gaming Speakers market size is estimated to be worth US$ million in 2022 and is forecast to a readjusted size of US$ million by 2028 with a CAGR of % during the forecast period 2022-2028. Fully considering the economic change by this health crisis, Wireless accounting for % of the Gaming Speakers global market in 2021, is projected to value US$ million by 2028, growing at a revised % CAGR from 2022 to 2028. While Home Use segment is altered to an % CAGR throughout this forecast period.
China Gaming Speakers market size is valued at US$ million in 2021, while the US and Europe Gaming Speakers are US$ million and US$ million, severally. The proportion of the US is % in 2021, while China and Europe are % and % respectively, and it is predicted that China proportion will reach % in 2028, trailing a CAGR of % through the analysis period 2022-2028. Japan, South Korea, and Southeast Asia are noteworthy markets in Asia, with CAGR %, %, and % respectively for the next 6-year period. As for the Europe Gaming Speakers landscape, Germany is projected to reach US$ million by 2028 trailing a CAGR of % over the forecast period 2022-2028.
The global key manufacturers of Gaming Speakers include Logitech, LG, JBL, Razer, HP, Bose, Creative Technology, Samsung and Lenovo, etc. In 2021, the global top five players have a share approximately % in terms of revenue.
Global Gaming Speakers Scope and Segment
Gaming Speakers market is segmented by Type and by Application. Players, stakeholders, and other participants in the global Gaming Speakers market will be able to gain the upper hand as they use the report as a powerful resource. The segmental analysis focuses on sales, revenue and forecast by Type and by Application for the period 2017-2028.
Segment by Type
Wireless
Wired
Segment by Application
Home Use
Commercial
By Company
Logitech
LG
JBL
Razer
HP
Bose
Creative Technology
Samsung
Lenovo
Newsmy
Ruark Audio
By Region
North America
United States
Canada
Europe
Germany
France
U.K.
Italy
Russia
Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
India
Australia
China Taiwan
Indonesia
Thailand
Malaysia
Latin America
Mexico
Brazil
Argentina
Middle East & Africa
Turkey
Saudi Arabia
UAE

レポート目次

1 Study Coverage
1.1 Gaming Speakers Product Introduction
1.2 Market by Type
1.2.1 Global Gaming Speakers Market Size Growth Rate by Type, 2017 VS 2021 VS 2028
1.2.2 Wireless
1.2.3 Wired
1.3 Market by Application
1.3.1 Global Gaming Speakers Market Size Growth Rate by Application, 2017 VS 2021 VS 2028
1.3.2 Home Use
1.3.3 Commercial
1.4 Study Objectives
1.5 Years Considered
2 Executive Summary
2.1 Global Gaming Speakers Sales Estimates and Forecasts 2017-2028
2.2 Global Gaming Speakers Revenue Estimates and Forecasts 2017-2028
2.3 Global Gaming Speakers Revenue by Region: 2017 VS 2021 VS 2028
2.4 Global Gaming Speakers Sales by Region
2.4.1 Global Gaming Speakers Sales by Region (2017-2022)
2.4.2 Global Sales Gaming Speakers by Region (2023-2028)
2.5 Global Gaming Speakers Revenue by Region
2.5.1 Global Gaming Speakers Revenue by Region (2017-2022)
2.5.2 Global Gaming Speakers Revenue by Region (2023-2028)
2.6 North America
2.7 Europe
2.8 Asia-Pacific
2.9 Latin America
2.10 Middle East & Africa
3 Competition by Manufacturers
3.1 Global Gaming Speakers Sales by Manufacturers
3.1.1 Global Top Gaming Speakers Manufacturers by Sales (2017-2022)
3.1.2 Global Gaming Speakers Sales Market Share by Manufacturers (2017-2022)
3.1.3 Global Top 10 and Top 5 Largest Manufacturers of Gaming Speakers in 2021
3.2 Global Gaming Speakers Revenue by Manufacturers
3.2.1 Global Gaming Speakers Revenue by Manufacturers (2017-2022)
3.2.2 Global Gaming Speakers Revenue Market Share by Manufacturers (2017-2022)
3.2.3 Global Top 10 and Top 5 Companies by Gaming Speakers Revenue in 2021
3.3 Global Gaming Speakers Sales Price by Manufacturers (2017-2022)
3.4 Analysis of Competitive Landscape
3.4.1 Manufacturers Market Concentration Ratio (CR5 and HHI)
3.4.2 Global Gaming Speakers Market Share by Company Type (Tier 1, Tier 2, and Tier 3)
3.4.3 Global Gaming Speakers Manufacturers Geographical Distribution
3.5 Mergers & Acquisitions, Expansion Plans
4 Market Size by Type
4.1 Global Gaming Speakers Sales by Type
4.1.1 Global Gaming Speakers Historical Sales by Type (2017-2022)
4.1.2 Global Gaming Speakers Forecasted Sales by Type (2023-2028)
4.1.3 Global Gaming Speakers Sales Market Share by Type (2017-2028)
4.2 Global Gaming Speakers Revenue by Type
4.2.1 Global Gaming Speakers Historical Revenue by Type (2017-2022)
4.2.2 Global Gaming Speakers Forecasted Revenue by Type (2023-2028)
4.2.3 Global Gaming Speakers Revenue Market Share by Type (2017-2028)
4.3 Global Gaming Speakers Price by Type
4.3.1 Global Gaming Speakers Price by Type (2017-2022)
4.3.2 Global Gaming Speakers Price Forecast by Type (2023-2028)
5 Market Size by Application
5.1 Global Gaming Speakers Sales by Application
5.1.1 Global Gaming Speakers Historical Sales by Application (2017-2022)
5.1.2 Global Gaming Speakers Forecasted Sales by Application (2023-2028)
5.1.3 Global Gaming Speakers Sales Market Share by Application (2017-2028)
5.2 Global Gaming Speakers Revenue by Application
5.2.1 Global Gaming Speakers Historical Revenue by Application (2017-2022)
5.2.2 Global Gaming Speakers Forecasted Revenue by Application (2023-2028)
5.2.3 Global Gaming Speakers Revenue Market Share by Application (2017-2028)
5.3 Global Gaming Speakers Price by Application
5.3.1 Global Gaming Speakers Price by Application (2017-2022)
5.3.2 Global Gaming Speakers Price Forecast by Application (2023-2028)
6 North America
6.1 North America Gaming Speakers Market Size by Type
6.1.1 North America Gaming Speakers Sales by Type (2017-2028)
6.1.2 North America Gaming Speakers Revenue by Type (2017-2028)
6.2 North America Gaming Speakers Market Size by Application
6.2.1 North America Gaming Speakers Sales by Application (2017-2028)
6.2.2 North America Gaming Speakers Revenue by Application (2017-2028)
6.3 North America Gaming Speakers Market Size by Country
6.3.1 North America Gaming Speakers Sales by Country (2017-2028)
6.3.2 North America Gaming Speakers Revenue by Country (2017-2028)
6.3.3 United States
6.3.4 Canada
7 Europe
7.1 Europe Gaming Speakers Market Size by Type
7.1.1 Europe Gaming Speakers Sales by Type (2017-2028)
7.1.2 Europe Gaming Speakers Revenue by Type (2017-2028)
7.2 Europe Gaming Speakers Market Size by Application
7.2.1 Europe Gaming Speakers Sales by Application (2017-2028)
7.2.2 Europe Gaming Speakers Revenue by Application (2017-2028)
7.3 Europe Gaming Speakers Market Size by Country
7.3.1 Europe Gaming Speakers Sales by Country (2017-2028)
7.3.2 Europe Gaming Speakers Revenue by Country (2017-2028)
7.3.3 Germany
7.3.4 France
7.3.5 U.K.
7.3.6 Italy
7.3.7 Russia
8 Asia Pacific
8.1 Asia Pacific Gaming Speakers Market Size by Type
8.1.1 Asia Pacific Gaming Speakers Sales by Type (2017-2028)
8.1.2 Asia Pacific Gaming Speakers Revenue by Type (2017-2028)
8.2 Asia Pacific Gaming Speakers Market Size by Application
8.2.1 Asia Pacific Gaming Speakers Sales by Application (2017-2028)
8.2.2 Asia Pacific Gaming Speakers Revenue by Application (2017-2028)
8.3 Asia Pacific Gaming Speakers Market Size by Region
8.3.1 Asia Pacific Gaming Speakers Sales by Region (2017-2028)
8.3.2 Asia Pacific Gaming Speakers Revenue by Region (2017-2028)
8.3.3 China
8.3.4 Japan
8.3.5 South Korea
8.3.6 India
8.3.7 Australia
8.3.8 China Taiwan
8.3.9 Indonesia
8.3.10 Thailand
8.3.11 Malaysia
9 Latin America
9.1 Latin America Gaming Speakers Market Size by Type
9.1.1 Latin America Gaming Speakers Sales by Type (2017-2028)
9.1.2 Latin America Gaming Speakers Revenue by Type (2017-2028)
9.2 Latin America Gaming Speakers Market Size by Application
9.2.1 Latin America Gaming Speakers Sales by Application (2017-2028)
9.2.2 Latin America Gaming Speakers Revenue by Application (2017-2028)
9.3 Latin America Gaming Speakers Market Size by Country
9.3.1 Latin America Gaming Speakers Sales by Country (2017-2028)
9.3.2 Latin America Gaming Speakers Revenue by Country (2017-2028)
9.3.3 Mexico
9.3.4 Brazil
9.3.5 Argentina
10 Middle East and Africa
10.1 Middle East and Africa Gaming Speakers Market Size by Type
10.1.1 Middle East and Africa Gaming Speakers Sales by Type (2017-2028)
10.1.2 Middle East and Africa Gaming Speakers Revenue by Type (2017-2028)
10.2 Middle East and Africa Gaming Speakers Market Size by Application
10.2.1 Middle East and Africa Gaming Speakers Sales by Application (2017-2028)
10.2.2 Middle East and Africa Gaming Speakers Revenue by Application (2017-2028)
10.3 Middle East and Africa Gaming Speakers Market Size by Country
10.3.1 Middle East and Africa Gaming Speakers Sales by Country (2017-2028)
10.3.2 Middle East and Africa Gaming Speakers Revenue by Country (2017-2028)
10.3.3 Turkey
10.3.4 Saudi Arabia
11 Company Profiles
11.1 Logitech
11.1.1 Logitech Corporation Information
11.1.2 Logitech Overview
11.1.3 Logitech Gaming Speakers Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.1.4 Logitech Gaming Speakers Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.1.5 Logitech Recent Developments
11.2 LG
11.2.1 LG Corporation Information
11.2.2 LG Overview
11.2.3 LG Gaming Speakers Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.2.4 LG Gaming Speakers Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.2.5 LG Recent Developments
11.3 JBL
11.3.1 JBL Corporation Information
11.3.2 JBL Overview
11.3.3 JBL Gaming Speakers Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.3.4 JBL Gaming Speakers Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.3.5 JBL Recent Developments
11.4 Razer
11.4.1 Razer Corporation Information
11.4.2 Razer Overview
11.4.3 Razer Gaming Speakers Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.4.4 Razer Gaming Speakers Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.4.5 Razer Recent Developments
11.5 HP
11.5.1 HP Corporation Information
11.5.2 HP Overview
11.5.3 HP Gaming Speakers Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.5.4 HP Gaming Speakers Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.5.5 HP Recent Developments
11.6 Bose
11.6.1 Bose Corporation Information
11.6.2 Bose Overview
11.6.3 Bose Gaming Speakers Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.6.4 Bose Gaming Speakers Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.6.5 Bose Recent Developments
11.7 Creative Technology
11.7.1 Creative Technology Corporation Information
11.7.2 Creative Technology Overview
11.7.3 Creative Technology Gaming Speakers Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.7.4 Creative Technology Gaming Speakers Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.7.5 Creative Technology Recent Developments
11.8 Samsung
11.8.1 Samsung Corporation Information
11.8.2 Samsung Overview
11.8.3 Samsung Gaming Speakers Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.8.4 Samsung Gaming Speakers Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.8.5 Samsung Recent Developments
11.9 Lenovo
11.9.1 Lenovo Corporation Information
11.9.2 Lenovo Overview
11.9.3 Lenovo Gaming Speakers Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.9.4 Lenovo Gaming Speakers Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.9.5 Lenovo Recent Developments
11.10 Newsmy
11.10.1 Newsmy Corporation Information
11.10.2 Newsmy Overview
11.10.3 Newsmy Gaming Speakers Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.10.4 Newsmy Gaming Speakers Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.10.5 Newsmy Recent Developments
11.11 Ruark Audio
11.11.1 Ruark Audio Corporation Information
11.11.2 Ruark Audio Overview
11.11.3 Ruark Audio Gaming Speakers Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.11.4 Ruark Audio Gaming Speakers Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.11.5 Ruark Audio Recent Developments
12 Industry Chain and Sales Channels Analysis
12.1 Gaming Speakers Industry Chain Analysis
12.2 Gaming Speakers Key Raw Materials
12.2.1 Key Raw Materials
12.2.2 Raw Materials Key Suppliers
12.3 Gaming Speakers Production Mode & Process
12.4 Gaming Speakers Sales and Marketing
12.4.1 Gaming Speakers Sales Channels
12.4.2 Gaming Speakers Distributors
12.5 Gaming Speakers Customers
13 Market Drivers, Opportunities, Challenges and Risks Factors Analysis
13.1 Gaming Speakers Industry Trends
13.2 Gaming Speakers Market Drivers
13.3 Gaming Speakers Market Challenges
13.4 Gaming Speakers Market Restraints
14 Key Findings in The Global Gaming Speakers Study
15 Appendix
15.1 Research Methodology
15.1.1 Methodology/Research Approach
15.1.2 Data Source
15.2 Author Details
15.3 Disclaimer