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世界のゲーミングリクライニングチェア市場 2028年:マッサージ用ゲームリクライニングチェア、通常ゲームリクライニングチェア

• 英文タイトル:Global Gaming Recliners Market Insights, Forecast to 2028

Global Gaming Recliners Market Insights, Forecast to 2028「世界のゲーミングリクライニングチェア市場 2028年:マッサージ用ゲームリクライニングチェア、通常ゲームリクライニングチェア」(市場規模、市場予測)調査レポートです。• レポートコード:QY2207C1326
• 出版社/出版日:QYResearch / 2022年7月8日
• レポート形態:英文、PDF、117ページ
• 納品方法:Eメール(納期:3日)
• 産業分類:消費財
• 販売価格(消費税別)
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レポート概要
新型コロナウイルス感染症のパンデミックにより、世界のゲーミングリクライニングチェアの市場規模は2022年にUS$xxxと推定され、調査期間中のCAGRはxxx%で、2028年までに再調整された規模はUS$xxxになると予測されています。この医療危機による経済変化を十分に考慮すると、2021年にゲーミングリクライニングチェアの世界市場のxxx%を占める「マッサージ用ゲームリクライニングチェア」タイプは、2028年までにUS$xxxの規模になり、パンデミック後の修正xxx%CAGRで成長すると予測されています。一方、「家庭」セグメントは、この予測期間を通じてxxx%のCAGRに変更されます。
中国のゲーミングリクライニングチェアの市場規模は2021年にUS$xxxと分析されており、米国とヨーロッパのゲーミングリクライニングチェア市場規模はそれぞれUS$xxxとUS$xxxです。米国の割合は2021年にxxx%であり、中国とヨーロッパはそれぞれxxx%とxxx%です。中国の割合は2028年にxxx%に達し、対象期間を通じてxxx%のCAGRを記録すると予測されています。日本、韓国、東南アジアはアジアで注目市場であり、今後6年間のCAGRはそれぞれxxx%、xxx%、xxx%になる見通しです。ヨーロッパのゲーミングリクライニングチェア市場については、ドイツは2028年までにUS$xxxに達すると予測されており、予測期間中のCAGRはxxx%になる見通しです。

ゲーミングリクライニングチェアのグローバル主要メーカーには、Furmax、Jummico、Devoko、Vitesse、Homall、Giantex、Ravenna、RESPAWN、Lane Stallion、Ferghana、VON RACER、GYMAX、Ergolux Hotshot、GTRACING、OFM、BestOffice、X Rocker、AKRacingなどがあります。2021年、世界のトップ5プレイヤーは売上ベースで約xxx%の市場シェアを占めています。

ゲーミングリクライニングチェア市場は、種類と用途によって区分されます。世界のゲーミングリクライニングチェア市場のプレーヤー、利害関係者、およびその他の参加者は、当レポートを有益なリソースとして使用することで優位に立つことができます。セグメント分析は、2017年~2028年期間のタイプ別および用途別の販売量、売上、予測に焦点を当てています。

【種類別セグメント】
マッサージ用ゲームリクライニングチェア、通常ゲームリクライニングチェア

【用途別セグメント】
家庭、商業

【掲載地域】
北米:アメリカ、カナダ
ヨーロッパ:ドイツ、フランス、イギリス、イタリア、ロシア
アジア太平洋:日本、中国、韓国、インド、オーストラリア、台湾、インドネシア、タイ、マレーシア
中南米:メキシコ、ブラジル、アルゼンチン
中東・アフリカ:トルコ、サウジアラビア、UAE

【目次(一部)】

・調査の範囲
- ゲーミングリクライニングチェア製品概要
- 種類別市場(マッサージ用ゲームリクライニングチェア、通常ゲームリクライニングチェア)
- 用途別市場(家庭、商業)
- 調査の目的
・エグゼクティブサマリー
- 世界のゲーミングリクライニングチェア販売量予測2017-2028
- 世界のゲーミングリクライニングチェア売上予測2017-2028
- ゲーミングリクライニングチェアの地域別販売量
- ゲーミングリクライニングチェアの地域別売上
- 北米市場
- ヨーロッパ市場
- アジア太平洋市場
- 中南米市場
- 中東・アフリカ市場
・メーカーの競争状況
- 主要メーカー別ゲーミングリクライニングチェア販売量
- 主要メーカー別ゲーミングリクライニングチェア売上
- 主要メーカー別ゲーミングリクライニングチェア価格
- 競争状況の分析
- 企業M&A動向
・種類別市場規模(マッサージ用ゲームリクライニングチェア、通常ゲームリクライニングチェア)
- ゲーミングリクライニングチェアの種類別販売量
- ゲーミングリクライニングチェアの種類別売上
- ゲーミングリクライニングチェアの種類別価格
・用途別市場規模(家庭、商業)
- ゲーミングリクライニングチェアの用途別販売量
- ゲーミングリクライニングチェアの用途別売上
- ゲーミングリクライニングチェアの用途別価格
・北米市場
- 北米のゲーミングリクライニングチェア市場規模(種類別、用途別)
- 主要国別のゲーミングリクライニングチェア市場規模(アメリカ、カナダ)
・ヨーロッパ市場
- ヨーロッパのゲーミングリクライニングチェア市場規模(種類別、用途別)
- 主要国別のゲーミングリクライニングチェア市場規模(ドイツ、フランス、イギリス、イタリア、ロシア)
・アジア太平洋市場
- アジア太平洋のゲーミングリクライニングチェア市場規模(種類別、用途別)
- 主要国別のゲーミングリクライニングチェア市場規模(日本、中国、韓国、インド、オーストラリア、台湾、インドネシア、タイ、マレーシア)
・中南米市場
- 中南米のゲーミングリクライニングチェア市場規模(種類別、用途別)
- 主要国別のゲーミングリクライニングチェア市場規模(メキシコ、ブラジル、アルゼンチン)
・中東・アフリカ市場
- 中東・アフリカのゲーミングリクライニングチェア市場規模(種類別、用途別)
- 主要国別のゲーミングリクライニングチェア市場規模(トルコ、サウジアラビア)
・企業情報
Furmax、Jummico、Devoko、Vitesse、Homall、Giantex、Ravenna、RESPAWN、Lane Stallion、Ferghana、VON RACER、GYMAX、Ergolux Hotshot、GTRACING、OFM、BestOffice、X Rocker、AKRacing
・産業チェーン及び販売チャネル分析
- ゲーミングリクライニングチェアの産業チェーン分析
- ゲーミングリクライニングチェアの原材料
- ゲーミングリクライニングチェアの生産プロセス
- ゲーミングリクライニングチェアの販売及びマーケティング
- ゲーミングリクライニングチェアの主要顧客
・マーケットドライバー、機会、課題、リスク要因分析
- ゲーミングリクライニングチェアの産業動向
- ゲーミングリクライニングチェアのマーケットドライバー
- ゲーミングリクライニングチェアの課題
- ゲーミングリクライニングチェアの阻害要因
・主な調査結果

The main purpose of the gaming recliner is to ensure that gamers are as comfortable as possible and that they can move, move, shake and tilt to find the perfect spot to play their favorite games
Market Analysis and Insights: Global Gaming Recliners Market
Due to the COVID-19 pandemic, the global Gaming Recliners market size is estimated to be worth US$ million in 2022 and is forecast to a readjusted size of US$ million by 2028 with a CAGR of % during the forecast period 2022-2028. Fully considering the economic change by this health crisis, Massage Gaming Recliners accounting for % of the Gaming Recliners global market in 2021, is projected to value US$ million by 2028, growing at a revised % CAGR from 2022 to 2028. While Residential segment is altered to an % CAGR throughout this forecast period.
China Gaming Recliners market size is valued at US$ million in 2021, while the US and Europe Gaming Recliners are US$ million and US$ million, severally. The proportion of the US is % in 2021, while China and Europe are % and % respectively, and it is predicted that China proportion will reach % in 2028, trailing a CAGR of % through the analysis period 2022-2028. Japan, South Korea, and Southeast Asia are noteworthy markets in Asia, with CAGR %, %, and % respectively for the next 6-year period. As for the Europe Gaming Recliners landscape, Germany is projected to reach US$ million by 2028 trailing a CAGR of % over the forecast period 2022-2028.
The global key manufacturers of Gaming Recliners include Furmax, Jummico, Devoko, Vitesse, Homall, Giantex, Ravenna, RESPAWN and Lane Stallion, etc. In 2021, the global top five players have a share approximately % in terms of revenue.
Global Gaming Recliners Scope and Segment
Gaming Recliners market is segmented by Type and by Application. Players, stakeholders, and other participants in the global Gaming Recliners market will be able to gain the upper hand as they use the report as a powerful resource. The segmental analysis focuses on sales, revenue and forecast by Type and by Application for the period 2017-2028.
Segment by Type
Massage Gaming Recliners
Ordinary Gaming Recliners
Segment by Application
Residential
Commercial
By Company
Furmax
Jummico
Devoko
Vitesse
Homall
Giantex
Ravenna
RESPAWN
Lane Stallion
Ferghana
VON RACER
GYMAX
Ergolux Hotshot
GTRACING
OFM
BestOffice
X Rocker
AKRacing
By Region
North America
United States
Canada
Europe
Germany
France
U.K.
Italy
Russia
Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
India
Australia
China Taiwan
Indonesia
Thailand
Malaysia
Latin America
Mexico
Brazil
Argentina
Colombia
Middle East & Africa
Turkey
Saudi Arabia
UAE

レポート目次

1 Study Coverage
1.1 Gaming Recliners Product Introduction
1.2 Market by Type
1.2.1 Global Gaming Recliners Market Size Growth Rate by Type, 2017 VS 2021 VS 2028
1.2.2 Massage Gaming Recliners
1.2.3 Ordinary Gaming Recliners
1.3 Market by Application
1.3.1 Global Gaming Recliners Market Size Growth Rate by Application, 2017 VS 2021 VS 2028
1.3.2 Residential
1.3.3 Commercial
1.4 Study Objectives
1.5 Years Considered
2 Executive Summary
2.1 Global Gaming Recliners Sales Estimates and Forecasts 2017-2028
2.2 Global Gaming Recliners Revenue Estimates and Forecasts 2017-2028
2.3 Global Gaming Recliners Revenue by Region: 2017 VS 2021 VS 2028
2.4 Global Gaming Recliners Sales by Region
2.4.1 Global Gaming Recliners Sales by Region (2017-2022)
2.4.2 Global Sales Gaming Recliners by Region (2023-2028)
2.5 Global Gaming Recliners Revenue by Region
2.5.1 Global Gaming Recliners Revenue by Region (2017-2022)
2.5.2 Global Gaming Recliners Revenue by Region (2023-2028)
2.6 North America
2.7 Europe
2.8 Asia-Pacific
2.9 Latin America
2.10 Middle East & Africa
3 Competition by Manufacturers
3.1 Global Gaming Recliners Sales by Manufacturers
3.1.1 Global Top Gaming Recliners Manufacturers by Sales (2017-2022)
3.1.2 Global Gaming Recliners Sales Market Share by Manufacturers (2017-2022)
3.1.3 Global Top 10 and Top 5 Largest Manufacturers of Gaming Recliners in 2021
3.2 Global Gaming Recliners Revenue by Manufacturers
3.2.1 Global Gaming Recliners Revenue by Manufacturers (2017-2022)
3.2.2 Global Gaming Recliners Revenue Market Share by Manufacturers (2017-2022)
3.2.3 Global Top 10 and Top 5 Companies by Gaming Recliners Revenue in 2021
3.3 Global Gaming Recliners Sales Price by Manufacturers (2017-2022)
3.4 Analysis of Competitive Landscape
3.4.1 Manufacturers Market Concentration Ratio (CR5 and HHI)
3.4.2 Global Gaming Recliners Market Share by Company Type (Tier 1, Tier 2, and Tier 3)
3.4.3 Global Gaming Recliners Manufacturers Geographical Distribution
3.5 Mergers & Acquisitions, Expansion Plans
4 Market Size by Type
4.1 Global Gaming Recliners Sales by Type
4.1.1 Global Gaming Recliners Historical Sales by Type (2017-2022)
4.1.2 Global Gaming Recliners Forecasted Sales by Type (2023-2028)
4.1.3 Global Gaming Recliners Sales Market Share by Type (2017-2028)
4.2 Global Gaming Recliners Revenue by Type
4.2.1 Global Gaming Recliners Historical Revenue by Type (2017-2022)
4.2.2 Global Gaming Recliners Forecasted Revenue by Type (2023-2028)
4.2.3 Global Gaming Recliners Revenue Market Share by Type (2017-2028)
4.3 Global Gaming Recliners Price by Type
4.3.1 Global Gaming Recliners Price by Type (2017-2022)
4.3.2 Global Gaming Recliners Price Forecast by Type (2023-2028)
5 Market Size by Application
5.1 Global Gaming Recliners Sales by Application
5.1.1 Global Gaming Recliners Historical Sales by Application (2017-2022)
5.1.2 Global Gaming Recliners Forecasted Sales by Application (2023-2028)
5.1.3 Global Gaming Recliners Sales Market Share by Application (2017-2028)
5.2 Global Gaming Recliners Revenue by Application
5.2.1 Global Gaming Recliners Historical Revenue by Application (2017-2022)
5.2.2 Global Gaming Recliners Forecasted Revenue by Application (2023-2028)
5.2.3 Global Gaming Recliners Revenue Market Share by Application (2017-2028)
5.3 Global Gaming Recliners Price by Application
5.3.1 Global Gaming Recliners Price by Application (2017-2022)
5.3.2 Global Gaming Recliners Price Forecast by Application (2023-2028)
6 North America
6.1 North America Gaming Recliners Market Size by Type
6.1.1 North America Gaming Recliners Sales by Type (2017-2028)
6.1.2 North America Gaming Recliners Revenue by Type (2017-2028)
6.2 North America Gaming Recliners Market Size by Application
6.2.1 North America Gaming Recliners Sales by Application (2017-2028)
6.2.2 North America Gaming Recliners Revenue by Application (2017-2028)
6.3 North America Gaming Recliners Market Size by Country
6.3.1 North America Gaming Recliners Sales by Country (2017-2028)
6.3.2 North America Gaming Recliners Revenue by Country (2017-2028)
6.3.3 United States
6.3.4 Canada
7 Europe
7.1 Europe Gaming Recliners Market Size by Type
7.1.1 Europe Gaming Recliners Sales by Type (2017-2028)
7.1.2 Europe Gaming Recliners Revenue by Type (2017-2028)
7.2 Europe Gaming Recliners Market Size by Application
7.2.1 Europe Gaming Recliners Sales by Application (2017-2028)
7.2.2 Europe Gaming Recliners Revenue by Application (2017-2028)
7.3 Europe Gaming Recliners Market Size by Country
7.3.1 Europe Gaming Recliners Sales by Country (2017-2028)
7.3.2 Europe Gaming Recliners Revenue by Country (2017-2028)
7.3.3 Germany
7.3.4 France
7.3.5 U.K.
7.3.6 Italy
7.3.7 Russia
8 Asia Pacific
8.1 Asia Pacific Gaming Recliners Market Size by Type
8.1.1 Asia Pacific Gaming Recliners Sales by Type (2017-2028)
8.1.2 Asia Pacific Gaming Recliners Revenue by Type (2017-2028)
8.2 Asia Pacific Gaming Recliners Market Size by Application
8.2.1 Asia Pacific Gaming Recliners Sales by Application (2017-2028)
8.2.2 Asia Pacific Gaming Recliners Revenue by Application (2017-2028)
8.3 Asia Pacific Gaming Recliners Market Size by Region
8.3.1 Asia Pacific Gaming Recliners Sales by Region (2017-2028)
8.3.2 Asia Pacific Gaming Recliners Revenue by Region (2017-2028)
8.3.3 China
8.3.4 Japan
8.3.5 South Korea
8.3.6 India
8.3.7 Australia
8.3.8 China Taiwan
8.3.9 Indonesia
8.3.10 Thailand
8.3.11 Malaysia
9 Latin America
9.1 Latin America Gaming Recliners Market Size by Type
9.1.1 Latin America Gaming Recliners Sales by Type (2017-2028)
9.1.2 Latin America Gaming Recliners Revenue by Type (2017-2028)
9.2 Latin America Gaming Recliners Market Size by Application
9.2.1 Latin America Gaming Recliners Sales by Application (2017-2028)
9.2.2 Latin America Gaming Recliners Revenue by Application (2017-2028)
9.3 Latin America Gaming Recliners Market Size by Country
9.3.1 Latin America Gaming Recliners Sales by Country (2017-2028)
9.3.2 Latin America Gaming Recliners Revenue by Country (2017-2028)
9.3.3 Mexico
9.3.4 Brazil
9.3.5 Argentina
9.3.6 Colombia
10 Middle East and Africa
10.1 Middle East and Africa Gaming Recliners Market Size by Type
10.1.1 Middle East and Africa Gaming Recliners Sales by Type (2017-2028)
10.1.2 Middle East and Africa Gaming Recliners Revenue by Type (2017-2028)
10.2 Middle East and Africa Gaming Recliners Market Size by Application
10.2.1 Middle East and Africa Gaming Recliners Sales by Application (2017-2028)
10.2.2 Middle East and Africa Gaming Recliners Revenue by Application (2017-2028)
10.3 Middle East and Africa Gaming Recliners Market Size by Country
10.3.1 Middle East and Africa Gaming Recliners Sales by Country (2017-2028)
10.3.2 Middle East and Africa Gaming Recliners Revenue by Country (2017-2028)
10.3.3 Turkey
10.3.4 Saudi Arabia
11 Company Profiles
11.1 Furmax
11.1.1 Furmax Corporation Information
11.1.2 Furmax Overview
11.1.3 Furmax Gaming Recliners Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.1.4 Furmax Gaming Recliners Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.1.5 Furmax Recent Developments
11.2 Jummico
11.2.1 Jummico Corporation Information
11.2.2 Jummico Overview
11.2.3 Jummico Gaming Recliners Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.2.4 Jummico Gaming Recliners Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.2.5 Jummico Recent Developments
11.3 Devoko
11.3.1 Devoko Corporation Information
11.3.2 Devoko Overview
11.3.3 Devoko Gaming Recliners Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.3.4 Devoko Gaming Recliners Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.3.5 Devoko Recent Developments
11.4 Vitesse
11.4.1 Vitesse Corporation Information
11.4.2 Vitesse Overview
11.4.3 Vitesse Gaming Recliners Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.4.4 Vitesse Gaming Recliners Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.4.5 Vitesse Recent Developments
11.5 Homall
11.5.1 Homall Corporation Information
11.5.2 Homall Overview
11.5.3 Homall Gaming Recliners Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.5.4 Homall Gaming Recliners Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.5.5 Homall Recent Developments
11.6 Giantex
11.6.1 Giantex Corporation Information
11.6.2 Giantex Overview
11.6.3 Giantex Gaming Recliners Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.6.4 Giantex Gaming Recliners Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.6.5 Giantex Recent Developments
11.7 Ravenna
11.7.1 Ravenna Corporation Information
11.7.2 Ravenna Overview
11.7.3 Ravenna Gaming Recliners Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.7.4 Ravenna Gaming Recliners Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.7.5 Ravenna Recent Developments
11.8 RESPAWN
11.8.1 RESPAWN Corporation Information
11.8.2 RESPAWN Overview
11.8.3 RESPAWN Gaming Recliners Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.8.4 RESPAWN Gaming Recliners Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.8.5 RESPAWN Recent Developments
11.9 Lane Stallion
11.9.1 Lane Stallion Corporation Information
11.9.2 Lane Stallion Overview
11.9.3 Lane Stallion Gaming Recliners Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.9.4 Lane Stallion Gaming Recliners Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.9.5 Lane Stallion Recent Developments
11.10 Ferghana
11.10.1 Ferghana Corporation Information
11.10.2 Ferghana Overview
11.10.3 Ferghana Gaming Recliners Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.10.4 Ferghana Gaming Recliners Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.10.5 Ferghana Recent Developments
11.11 VON RACER
11.11.1 VON RACER Corporation Information
11.11.2 VON RACER Overview
11.11.3 VON RACER Gaming Recliners Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.11.4 VON RACER Gaming Recliners Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.11.5 VON RACER Recent Developments
11.12 GYMAX
11.12.1 GYMAX Corporation Information
11.12.2 GYMAX Overview
11.12.3 GYMAX Gaming Recliners Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.12.4 GYMAX Gaming Recliners Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.12.5 GYMAX Recent Developments
11.13 Ergolux Hotshot
11.13.1 Ergolux Hotshot Corporation Information
11.13.2 Ergolux Hotshot Overview
11.13.3 Ergolux Hotshot Gaming Recliners Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.13.4 Ergolux Hotshot Gaming Recliners Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.13.5 Ergolux Hotshot Recent Developments
11.14 GTRACING
11.14.1 GTRACING Corporation Information
11.14.2 GTRACING Overview
11.14.3 GTRACING Gaming Recliners Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.14.4 GTRACING Gaming Recliners Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.14.5 GTRACING Recent Developments
11.15 OFM
11.15.1 OFM Corporation Information
11.15.2 OFM Overview
11.15.3 OFM Gaming Recliners Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.15.4 OFM Gaming Recliners Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.15.5 OFM Recent Developments
11.16 BestOffice
11.16.1 BestOffice Corporation Information
11.16.2 BestOffice Overview
11.16.3 BestOffice Gaming Recliners Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.16.4 BestOffice Gaming Recliners Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.16.5 BestOffice Recent Developments
11.17 X Rocker
11.17.1 X Rocker Corporation Information
11.17.2 X Rocker Overview
11.17.3 X Rocker Gaming Recliners Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.17.4 X Rocker Gaming Recliners Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.17.5 X Rocker Recent Developments
11.18 AKRacing
11.18.1 AKRacing Corporation Information
11.18.2 AKRacing Overview
11.18.3 AKRacing Gaming Recliners Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.18.4 AKRacing Gaming Recliners Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.18.5 AKRacing Recent Developments
12 Industry Chain and Sales Channels Analysis
12.1 Gaming Recliners Industry Chain Analysis
12.2 Gaming Recliners Key Raw Materials
12.2.1 Key Raw Materials
12.2.2 Raw Materials Key Suppliers
12.3 Gaming Recliners Production Mode & Process
12.4 Gaming Recliners Sales and Marketing
12.4.1 Gaming Recliners Sales Channels
12.4.2 Gaming Recliners Distributors
12.5 Gaming Recliners Customers
13 Market Drivers, Opportunities, Challenges and Risks Factors Analysis
13.1 Gaming Recliners Industry Trends
13.2 Gaming Recliners Market Drivers
13.3 Gaming Recliners Market Challenges
13.4 Gaming Recliners Market Restraints
14 Key Findings in The Global Gaming Recliners Study
15 Appendix
15.1 Research Methodology
15.1.1 Methodology/Research Approach
15.1.2 Data Source
15.2 Author Details
15.3 Disclaimer