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世界のアダプティブゲームコントローラー市場(~2028年):手操作、口操作、足操作、その他

• 英文タイトル:Global Adaptive Gaming Controllers Market Insights, Forecast to 2028

Global Adaptive Gaming Controllers Market Insights, Forecast to 2028「世界のアダプティブゲームコントローラー市場(~2028年):手操作、口操作、足操作、その他」(市場規模、市場予測)調査レポートです。• レポートコード:MRC2Q12-03936
• 出版社/出版日:QYResearch / 2022年12月
• レポート形態:英文、PDF、112ページ
• 納品方法:Eメール(納期:3営業日)
• 産業分類:消費財
• 販売価格(消費税別)
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レポート概要
新型コロナウイルス感染症とロシア・ウクライナ戦争の影響により、アダプティブゲームコントローラーのグローバル市場は 2022にxxxドルと推定され、2028年までにxxxドルの規模に達し、2022年から2028年の予測期間中にxxx%のCAGRで成長すると予測されています。
アダプティブゲームコントローラーのアメリカ市場は、2023年から2028年の予測期間中にxxx%のCAGRで、2022年xxxドルから2028年xxxドルに達すると推定されています。
アダプティブゲームコントローラーの中国市場は、2023年から2028年の予測期間中にxxx%のCAGRで、2022年xxxドルから2028年xxxドルに達すると推定されています。
アダプティブゲームコントローラーのヨーロッパ市場は、2023年から2028年の予測期間中にxxx%のCAGRで、2022年xxxドルから2028年xxxドルに達すると推定されています。

生産面において、本レポートは2017年から2022年までのアダプティブゲームコントローラーの生産、成長率、メーカー別市場シェア、地域別市場シェア、および2028年までの予測を調査しています。販売面において、本レポートは2017年から2022年までの地域別、企業別、タイプ別、アプリケーション別のアダプティブゲームコントローラーの売上および2028年までの予測に焦点を当てています。

アダプティブゲームコントローラーのグローバル主要企業には、Xbox、Logitech、Stickless、Evil Controllers、QuadStick、QuadLIFE、VoiceAttack、Blue Tip Gaming、Pretorian Technologies、3DRudderなどがあります。2021年、世界のトップ5プレイヤーは売上ベースで約xxx%の市場シェアを占めています。

アダプティブゲームコントローラー市場は、タイプとアプリケーションによって区分されます。世界のアダプティブゲームコントローラー市場のプレーヤー、利害関係者、およびその他の参加者は、当レポートを有益なリソースとして使用することで優位に立つことができます。セグメント分析は、2017年~2028年期間のタイプ別およびアプリケーション別の販売量、売上、予測に焦点を当てています。

【タイプ別セグメント】
手操作、口操作、足操作、その他

【アプリケーション別セグメント】
障害者、健常者

【掲載地域】
北米:アメリカ、カナダ
ヨーロッパ:ドイツ、フランス、イギリス、イタリア、ロシア
アジア太平洋:日本、中国、韓国、インド、オーストラリア、台湾、インドネシア、タイ、マレーシア
中南米:メキシコ、ブラジル、アルゼンチン
中東・アフリカ:トルコ、サウジアラビア、UAE

【目次(一部)】

・調査の範囲
- アダプティブゲームコントローラー製品概要
- タイプ別市場(手操作、口操作、足操作、その他)
- アプリケーション別市場(障害者、健常者)
- 調査の目的
・エグゼクティブサマリー
- 世界のアダプティブゲームコントローラー販売量予測2017-2028
- 世界のアダプティブゲームコントローラー売上予測2017-2028
- アダプティブゲームコントローラーの地域別販売量
- アダプティブゲームコントローラーの地域別売上
- 北米市場
- ヨーロッパ市場
- アジア太平洋市場
- 中南米市場
- 中東・アフリカ市場
・メーカーの競争状況
- 主要メーカー別アダプティブゲームコントローラー販売量
- 主要メーカー別アダプティブゲームコントローラー売上
- 主要メーカー別アダプティブゲームコントローラー価格
- 競争状況の分析
- 企業M&A動向
・タイプ別市場規模(手操作、口操作、足操作、その他)
- アダプティブゲームコントローラーのタイプ別販売量
- アダプティブゲームコントローラーのタイプ別売上
- アダプティブゲームコントローラーのタイプ別価格
・アプリケーション別市場規模(障害者、健常者)
- アダプティブゲームコントローラーのアプリケーション別販売量
- アダプティブゲームコントローラーのアプリケーション別売上
- アダプティブゲームコントローラーのアプリケーション別価格
・北米市場
- 北米のアダプティブゲームコントローラー市場規模(タイプ別、アプリケーション別)
- 主要国別のアダプティブゲームコントローラー市場規模(アメリカ、カナダ)
・ヨーロッパ市場
- ヨーロッパのアダプティブゲームコントローラー市場規模(タイプ別、アプリケーション別)
- 主要国別のアダプティブゲームコントローラー市場規模(ドイツ、フランス、イギリス、イタリア、ロシア)
・アジア太平洋市場
- アジア太平洋のアダプティブゲームコントローラー市場規模(タイプ別、アプリケーション別)
- 主要国別のアダプティブゲームコントローラー市場規模(日本、中国、韓国、インド、オーストラリア、台湾、インドネシア、タイ、マレーシア)
・中南米市場
- 中南米のアダプティブゲームコントローラー市場規模(タイプ別、アプリケーション別)
- 主要国別のアダプティブゲームコントローラー市場規模(メキシコ、ブラジル、アルゼンチン)
・中東・アフリカ市場
- 中東・アフリカのアダプティブゲームコントローラー市場規模(タイプ別、アプリケーション別)
- 主要国別のアダプティブゲームコントローラー市場規模(トルコ、サウジアラビア)
・企業情報
Xbox、Logitech、Stickless、Evil Controllers、QuadStick、QuadLIFE、VoiceAttack、Blue Tip Gaming、Pretorian Technologies、3DRudder
・産業チェーン及び販売チャネル分析
- アダプティブゲームコントローラーの産業チェーン分析
- アダプティブゲームコントローラーの原材料
- アダプティブゲームコントローラーの生産プロセス
- アダプティブゲームコントローラーの販売及びマーケティング
- アダプティブゲームコントローラーの主要顧客
・マーケットドライバー、機会、課題、リスク要因分析
- アダプティブゲームコントローラーの産業動向
- アダプティブゲームコントローラーのマーケットドライバー
- アダプティブゲームコントローラーの課題
- アダプティブゲームコントローラーの阻害要因
・主な調査結果

Adaptive Gaming Controllers Offer Unique Features That Allow People with Mobility Disabilities to Play Video Games More Easily with Tailored Operation.
Market Analysis and Insights: Global Adaptive Gaming Controllers Market
Due to the COVID-19 pandemic, the global Adaptive Gaming Controllers market size is estimated to be worth US$ million in 2022 and is forecast to a readjusted size of US$ million by 2028 with a CAGR of % during the forecast period 2022-2028. Fully considering the economic change by this health crisis, Hand Operation accounting for % of the Adaptive Gaming Controllers global market in 2021, is projected to value US$ million by 2028, growing at a revised % CAGR from 2022 to 2028. While Disabled Player segment is altered to an % CAGR throughout this forecast period.
China Adaptive Gaming Controllers market size is valued at US$ million in 2021, while the US and Europe Adaptive Gaming Controllers are US$ million and US$ million, severally. The proportion of the US is % in 2021, while China and Europe are % and % respectively, and it is predicted that China proportion will reach % in 2028, trailing a CAGR of % through the analysis period 2022-2028. Japan, South Korea, and Southeast Asia are noteworthy markets in Asia, with CAGR %, %, and % respectively for the next 6-year period. As for the Europe Adaptive Gaming Controllers landscape, Germany is projected to reach US$ million by 2028 trailing a CAGR of % over the forecast period 2022-2028.
The global key manufacturers of Adaptive Gaming Controllers include Xbox, Logitech, Stickless, Evil Controllers, QuadStick, QuadLIFE, VoiceAttack, Blue Tip Gaming and Pretorian Technologies and etc. In 2021, the global top five players have a share approximately % in terms of revenue.
Global Adaptive Gaming Controllers Scope and Segment
Adaptive Gaming Controllers market is segmented by Operation Method and by Application. Players, stakeholders, and other participants in the global Adaptive Gaming Controllers market will be able to gain the upper hand as they use the report as a powerful resource. The segmental analysis focuses on sales, revenue and forecast by Operation Method and by Application for the period 2017-2028.
Segment by Operation Method
Hand Operation
Mouth Operation
Foot Operation
Others
Segment by Application
Disabled Player
Able-bodied Player
By Company
Xbox
Logitech
Stickless
Evil Controllers
QuadStick
QuadLIFE
VoiceAttack
Blue Tip Gaming
Pretorian Technologies
3DRudder
By Region
North America
United States
Canada
Europe
Germany
France
U.K.
Italy
Russia
Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
India
Australia
China Taiwan
Indonesia
Thailand
Malaysia
Latin America
Mexico
Brazil
Argentina
Middle East & Africa
Turkey
Saudi Arabia
UAE

レポート目次

1 Study Coverage
1.1 Adaptive Gaming Controllers Product Introduction
1.2 Market by Operation Method
1.2.1 Global Adaptive Gaming Controllers Market Size Growth Rate by Operation Method, 2017 VS 2021 VS 2028
1.2.2 Hand Operation
1.2.3 Mouth Operation
1.2.4 Foot Operation
1.2.5 Others
1.3 Market by Application
1.3.1 Global Adaptive Gaming Controllers Market Size Growth Rate by Application, 2017 VS 2021 VS 2028
1.3.2 Disabled Player
1.3.3 Able-bodied Player
1.4 Study Objectives
1.5 Years Considered
2 Executive Summary
2.1 Global Adaptive Gaming Controllers Sales Estimates and Forecasts 2017-2028
2.2 Global Adaptive Gaming Controllers Revenue Estimates and Forecasts 2017-2028
2.3 Global Adaptive Gaming Controllers Revenue by Region: 2017 VS 2021 VS 2028
2.4 Global Adaptive Gaming Controllers Sales by Region
2.4.1 Global Adaptive Gaming Controllers Sales by Region (2017-2022)
2.4.2 Global Sales Adaptive Gaming Controllers by Region (2023-2028)
2.5 Global Adaptive Gaming Controllers Revenue by Region
2.5.1 Global Adaptive Gaming Controllers Revenue by Region (2017-2022)
2.5.2 Global Adaptive Gaming Controllers Revenue by Region (2023-2028)
2.6 North America
2.7 Europe
2.8 Asia-Pacific
2.9 Latin America
2.10 Middle East & Africa
3 Competition by Manufacturers
3.1 Global Adaptive Gaming Controllers Sales by Manufacturers
3.1.1 Global Top Adaptive Gaming Controllers Manufacturers by Sales (2017-2022)
3.1.2 Global Adaptive Gaming Controllers Sales Market Share by Manufacturers (2017-2022)
3.1.3 Global Top 10 and Top 5 Largest Manufacturers of Adaptive Gaming Controllers in 2021
3.2 Global Adaptive Gaming Controllers Revenue by Manufacturers
3.2.1 Global Adaptive Gaming Controllers Revenue by Manufacturers (2017-2022)
3.2.2 Global Adaptive Gaming Controllers Revenue Market Share by Manufacturers (2017-2022)
3.2.3 Global Top 10 and Top 5 Companies by Adaptive Gaming Controllers Revenue in 2021
3.3 Global Adaptive Gaming Controllers Sales Price by Manufacturers (2017-2022)
3.4 Analysis of Competitive Landscape
3.4.1 Manufacturers Market Concentration Ratio (CR5 and HHI)
3.4.2 Global Adaptive Gaming Controllers Market Share by Company Type (Tier 1, Tier 2, and Tier 3)
3.4.3 Global Adaptive Gaming Controllers Manufacturers Geographical Distribution
3.5 Mergers & Acquisitions, Expansion Plans
4 Market Size by Operation Method
4.1 Global Adaptive Gaming Controllers Sales by Operation Method
4.1.1 Global Adaptive Gaming Controllers Historical Sales by Operation Method (2017-2022)
4.1.2 Global Adaptive Gaming Controllers Forecasted Sales by Operation Method (2023-2028)
4.1.3 Global Adaptive Gaming Controllers Sales Market Share by Operation Method (2017-2028)
4.2 Global Adaptive Gaming Controllers Revenue by Operation Method
4.2.1 Global Adaptive Gaming Controllers Historical Revenue by Operation Method (2017-2022)
4.2.2 Global Adaptive Gaming Controllers Forecasted Revenue by Operation Method (2023-2028)
4.2.3 Global Adaptive Gaming Controllers Revenue Market Share by Operation Method (2017-2028)
4.3 Global Adaptive Gaming Controllers Price by Operation Method
4.3.1 Global Adaptive Gaming Controllers Price by Operation Method (2017-2022)
4.3.2 Global Adaptive Gaming Controllers Price Forecast by Operation Method (2023-2028)
5 Market Size by Application
5.1 Global Adaptive Gaming Controllers Sales by Application
5.1.1 Global Adaptive Gaming Controllers Historical Sales by Application (2017-2022)
5.1.2 Global Adaptive Gaming Controllers Forecasted Sales by Application (2023-2028)
5.1.3 Global Adaptive Gaming Controllers Sales Market Share by Application (2017-2028)
5.2 Global Adaptive Gaming Controllers Revenue by Application
5.2.1 Global Adaptive Gaming Controllers Historical Revenue by Application (2017-2022)
5.2.2 Global Adaptive Gaming Controllers Forecasted Revenue by Application (2023-2028)
5.2.3 Global Adaptive Gaming Controllers Revenue Market Share by Application (2017-2028)
5.3 Global Adaptive Gaming Controllers Price by Application
5.3.1 Global Adaptive Gaming Controllers Price by Application (2017-2022)
5.3.2 Global Adaptive Gaming Controllers Price Forecast by Application (2023-2028)
6 North America
6.1 North America Adaptive Gaming Controllers Market Size by Operation Method
6.1.1 North America Adaptive Gaming Controllers Sales by Operation Method (2017-2028)
6.1.2 North America Adaptive Gaming Controllers Revenue by Operation Method (2017-2028)
6.2 North America Adaptive Gaming Controllers Market Size by Application
6.2.1 North America Adaptive Gaming Controllers Sales by Application (2017-2028)
6.2.2 North America Adaptive Gaming Controllers Revenue by Application (2017-2028)
6.3 North America Adaptive Gaming Controllers Market Size by Country
6.3.1 North America Adaptive Gaming Controllers Sales by Country (2017-2028)
6.3.2 North America Adaptive Gaming Controllers Revenue by Country (2017-2028)
6.3.3 United States
6.3.4 Canada
7 Europe
7.1 Europe Adaptive Gaming Controllers Market Size by Operation Method
7.1.1 Europe Adaptive Gaming Controllers Sales by Operation Method (2017-2028)
7.1.2 Europe Adaptive Gaming Controllers Revenue by Operation Method (2017-2028)
7.2 Europe Adaptive Gaming Controllers Market Size by Application
7.2.1 Europe Adaptive Gaming Controllers Sales by Application (2017-2028)
7.2.2 Europe Adaptive Gaming Controllers Revenue by Application (2017-2028)
7.3 Europe Adaptive Gaming Controllers Market Size by Country
7.3.1 Europe Adaptive Gaming Controllers Sales by Country (2017-2028)
7.3.2 Europe Adaptive Gaming Controllers Revenue by Country (2017-2028)
7.3.3 Germany
7.3.4 France
7.3.5 U.K.
7.3.6 Italy
7.3.7 Russia
8 Asia Pacific
8.1 Asia Pacific Adaptive Gaming Controllers Market Size by Operation Method
8.1.1 Asia Pacific Adaptive Gaming Controllers Sales by Operation Method (2017-2028)
8.1.2 Asia Pacific Adaptive Gaming Controllers Revenue by Operation Method (2017-2028)
8.2 Asia Pacific Adaptive Gaming Controllers Market Size by Application
8.2.1 Asia Pacific Adaptive Gaming Controllers Sales by Application (2017-2028)
8.2.2 Asia Pacific Adaptive Gaming Controllers Revenue by Application (2017-2028)
8.3 Asia Pacific Adaptive Gaming Controllers Market Size by Region
8.3.1 Asia Pacific Adaptive Gaming Controllers Sales by Region (2017-2028)
8.3.2 Asia Pacific Adaptive Gaming Controllers Revenue by Region (2017-2028)
8.3.3 China
8.3.4 Japan
8.3.5 South Korea
8.3.6 India
8.3.7 Australia
8.3.8 China Taiwan
8.3.9 Indonesia
8.3.10 Thailand
8.3.11 Malaysia
9 Latin America
9.1 Latin America Adaptive Gaming Controllers Market Size by Operation Method
9.1.1 Latin America Adaptive Gaming Controllers Sales by Operation Method (2017-2028)
9.1.2 Latin America Adaptive Gaming Controllers Revenue by Operation Method (2017-2028)
9.2 Latin America Adaptive Gaming Controllers Market Size by Application
9.2.1 Latin America Adaptive Gaming Controllers Sales by Application (2017-2028)
9.2.2 Latin America Adaptive Gaming Controllers Revenue by Application (2017-2028)
9.3 Latin America Adaptive Gaming Controllers Market Size by Country
9.3.1 Latin America Adaptive Gaming Controllers Sales by Country (2017-2028)
9.3.2 Latin America Adaptive Gaming Controllers Revenue by Country (2017-2028)
9.3.3 Mexico
9.3.4 Brazil
9.3.5 Argentina
10 Middle East and Africa
10.1 Middle East and Africa Adaptive Gaming Controllers Market Size by Operation Method
10.1.1 Middle East and Africa Adaptive Gaming Controllers Sales by Operation Method (2017-2028)
10.1.2 Middle East and Africa Adaptive Gaming Controllers Revenue by Operation Method (2017-2028)
10.2 Middle East and Africa Adaptive Gaming Controllers Market Size by Application
10.2.1 Middle East and Africa Adaptive Gaming Controllers Sales by Application (2017-2028)
10.2.2 Middle East and Africa Adaptive Gaming Controllers Revenue by Application (2017-2028)
10.3 Middle East and Africa Adaptive Gaming Controllers Market Size by Country
10.3.1 Middle East and Africa Adaptive Gaming Controllers Sales by Country (2017-2028)
10.3.2 Middle East and Africa Adaptive Gaming Controllers Revenue by Country (2017-2028)
10.3.3 Turkey
10.3.4 Saudi Arabia
11 Company Profiles
11.1 Xbox
11.1.1 Xbox Corporation Information
11.1.2 Xbox Overview
11.1.3 Xbox Adaptive Gaming Controllers Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.1.4 Xbox Adaptive Gaming Controllers Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.1.5 Xbox Recent Developments
11.2 Logitech
11.2.1 Logitech Corporation Information
11.2.2 Logitech Overview
11.2.3 Logitech Adaptive Gaming Controllers Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.2.4 Logitech Adaptive Gaming Controllers Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.2.5 Logitech Recent Developments
11.3 Stickless
11.3.1 Stickless Corporation Information
11.3.2 Stickless Overview
11.3.3 Stickless Adaptive Gaming Controllers Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.3.4 Stickless Adaptive Gaming Controllers Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.3.5 Stickless Recent Developments
11.4 Evil Controllers
11.4.1 Evil Controllers Corporation Information
11.4.2 Evil Controllers Overview
11.4.3 Evil Controllers Adaptive Gaming Controllers Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.4.4 Evil Controllers Adaptive Gaming Controllers Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.4.5 Evil Controllers Recent Developments
11.5 QuadStick
11.5.1 QuadStick Corporation Information
11.5.2 QuadStick Overview
11.5.3 QuadStick Adaptive Gaming Controllers Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.5.4 QuadStick Adaptive Gaming Controllers Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.5.5 QuadStick Recent Developments
11.6 QuadLIFE
11.6.1 QuadLIFE Corporation Information
11.6.2 QuadLIFE Overview
11.6.3 QuadLIFE Adaptive Gaming Controllers Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.6.4 QuadLIFE Adaptive Gaming Controllers Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.6.5 QuadLIFE Recent Developments
11.7 VoiceAttack
11.7.1 VoiceAttack Corporation Information
11.7.2 VoiceAttack Overview
11.7.3 VoiceAttack Adaptive Gaming Controllers Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.7.4 VoiceAttack Adaptive Gaming Controllers Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.7.5 VoiceAttack Recent Developments
11.8 Blue Tip Gaming
11.8.1 Blue Tip Gaming Corporation Information
11.8.2 Blue Tip Gaming Overview
11.8.3 Blue Tip Gaming Adaptive Gaming Controllers Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.8.4 Blue Tip Gaming Adaptive Gaming Controllers Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.8.5 Blue Tip Gaming Recent Developments
11.9 Pretorian Technologies
11.9.1 Pretorian Technologies Corporation Information
11.9.2 Pretorian Technologies Overview
11.9.3 Pretorian Technologies Adaptive Gaming Controllers Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.9.4 Pretorian Technologies Adaptive Gaming Controllers Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.9.5 Pretorian Technologies Recent Developments
11.10 3DRudder
11.10.1 3DRudder Corporation Information
11.10.2 3DRudder Overview
11.10.3 3DRudder Adaptive Gaming Controllers Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2017-2022)
11.10.4 3DRudder Adaptive Gaming Controllers Product Model Numbers, Pictures, Descriptions and Specifications
11.10.5 3DRudder Recent Developments
12 Industry Chain and Sales Channels Analysis
12.1 Adaptive Gaming Controllers Industry Chain Analysis
12.2 Adaptive Gaming Controllers Key Raw Materials
12.2.1 Key Raw Materials
12.2.2 Raw Materials Key Suppliers
12.3 Adaptive Gaming Controllers Production Mode & Process
12.4 Adaptive Gaming Controllers Sales and Marketing
12.4.1 Adaptive Gaming Controllers Sales Channels
12.4.2 Adaptive Gaming Controllers Distributors
12.5 Adaptive Gaming Controllers Customers
13 Market Drivers, Opportunities, Challenges and Risks Factors Analysis
13.1 Adaptive Gaming Controllers Industry Trends
13.2 Adaptive Gaming Controllers Market Drivers
13.3 Adaptive Gaming Controllers Market Challenges
13.4 Adaptive Gaming Controllers Market Restraints
14 Key Findings in The Global Adaptive Gaming Controllers Study
15 Appendix
15.1 Research Methodology
15.1.1 Methodology/Research Approach
15.1.2 Data Source
15.2 Author Details
15.3 Disclaimer